-->

Pages

Monday 17 August 2020

KRIM FIRMAX3 KINI DI SHAH ALAM



Dalam Tempoh Hampir 7 Tahun Ini, RF3 World Telah Berkembang Ke 43 Buah Negara... Pihak Syarikat Mensasarkan Untuk Terus Membuka Pasaran Antarabangsa Sehingga Ke 100 Buah Negara...!!




RF3 World Telah Banyak Menerima Pengiktirafan Baik Dari Dalam Negara Mahupun Di Peringkat Antarabangsa...






KELIHATAN LEBIH CANTIK & RASA LEBIH HEBAT Hasil Teknologi Nano Teknik penyerapan terbaik melalui penemuan bio-teknologi terunggul iaitu TEKNOLOGI NANO. Ekstrak herba akan disalurkan ke dalam sirikulasi darah dengan cepat dan segera tanpa melalui proses pencernaan, kemudaian diubah menjadi auto-hormon untuk keperluan tubuh anda. Itulah sebabnya krim FIRMAX 3 menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, mengebukan, mencerahkan serta menaikan seri wajah. Manfaat Firmax3 untuk Lelaki & Wanita Manfaat Firmax3 Untuk Wanita : -Menghilangkan Bintik-bintik penuaan -Mencerahkan dan melicinkan wajah -Menghilangkan gejala menopause -Mengurangi sakit saat Menstruasi -Membantu wanita yang sulit hamil -Membentuk pinggang yang indah -Membantu Memulihkan fibroid -Menaikkan Seri wajah & Kulit -Meningkatkan Ghairah Seks -Mengurangi Kedut Wajah -Mengatasi Masalah Haid -Menghilangkan Flek Hitam -Mengecilkan perut Manfaat Firmax3 untuk Lelaki : -Menjaga Kesihatan Tubuh -Mencegah Osteoporosis -Meningkatkan Energi dan Konsentrasi -Meningkatkan Ghairah Seksual -Meningkatkan Jaringan Reproduksi -Membentuk hubungan Seksual -Memberi kesan tahan lama dan ketegangan maksima


FIRMAX3 - KRIM TERAPI HORMON PERTAMA DI MALAYSIA Inovasi Baru, Bahan Semulajadi & Teknologi Nano BAGAIMANA FIRMAX3 MEMBANTU ANDA Firmax3 sebagai penstabil hormon yang sempurna. Firmax3 ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. Bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan. Kandungan istemewanya diketahui mengimbangani pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah jangkitan, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolisme, antioksida dan merehatkan otot.




RF3 WORLD PROFIL SYARIKAT RF3 WORLD RF3 World Sdn Bhd(RF3 World) merupakan sebuah syarikat e-dagang 100% bumiputera yang bermula di Malaysia dan bertapak di Putra Heights sejak tahun 2013. President Syarikat yang berpengalaman lebih 30 tahun dalam bidang perniagaan, memiliki 2 orang Doktor dari penasihat perubatan UM dan dari KKM, serta seorang Profesor yang mencipta formula produk teknologi terkini paling terbaru di dunia. RF3 World telah berkembang pesat hingga ke beberapa negara Asean seperti Thailand, Singapura, Indonesia, Myanmar, Vietnam, India dan terkini sehingga 43 buah negara. Perkembangan yang pantas berlaku disebabkan asas produk yang unik serta berkualiti untuk kecantikan dan kesihatan di samping menyediakan platform perniagaan untuk semua golongan dengan menjanjikan pendapatan yang sangat lumayan Syarikat ini memiliki barisan pasukan pengurusan yang berpengalaman dari pelbagai bidang merangkumi sektor pemasaran rangkaian, kewangan dan pembangunan perniagaan secara trading serta jualan langsung. Menghasilkan Produk Berkualiti Produk yang disediakan oleh RF3 World iaitu FirMax3, SoulMax3, O2Max3, Prunmax3, Reviamax3 dan CactoMax3 dengan moto produk “Let Your Beauty Shine Inside Out” telah memberi impak yang begitu besar bukan sahaja kepada pengguna Malaysia sahaja bahkan pengguna-pengguna di negara lain turut mengalami kesan yang sangat menakjubkan. Produk-produk RF3 World merangkumi kecantikan luaran dan dalaman yang mana ia sangat berkesan dalam tempoh masa yang singkat. Peluang Perniagaan Untuk Semua Golongan Di samping produk yang hebat, RF3 World turut menyediakan peluang perniagaan kepada semua golongan untuk menjadi usahawan bagi meningkatkan taraf hidup. Peluang perniagaan ini sangat mudah dan sungguhpun ia hanya memerlukan modal yang kecil tetapi boleh menghasilkan keuntungan yang berlipat kali ganda. Pada dua bulan memasuki pasaran, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap perniagaan ke seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. Kini, RF3 World telah berjaya melebarkan sayap ke 43 buah negara. Pasaran Luar Negara Dalam Masa Yang Singkat Hasil gabungan produk yang hebat serta pengurusan yang cekap dan berpengalaman membolehkan pasaran RF3 World telah berkembang pesat dalam tempoh hampir 7 tahun ini. Ia merupakan satu rekod dan pencapaian yang luar biasa bagi sebuah syarikat ‘networking’ Bumiputera Malaysia yang produknya dapat diterima di 43 buah negara dalam masa yang singkat dan merupakan syarikat pertama dari Malaysia yang berjaya memecah pasaran Amerika Syarikat(USA).




No comments:

Post a Comment

Promosi Hari Jumaat

Promosi Hari Jumaat TAK TAHAN LAGI INGIN BERTEMU TABIB AZNIL NAK LARAS TULANG!! Aiseh Lain macam lirik lagu Mery Goselo kali ni!...